15 december

Dagen fick en helt oväntad start. Det har varit en obehaglig stämning hela dagen och vi har inte haft några riktiga lektioner alls faktiskt. Lider med alla dem som påverkas av det här. Det är hemskt.

För övrigt kände jag att jag behövde komma bort från allt ett tag. Stämningen var för jobbig. Drog då till Gateau med Emma och Kristine. Var mysigt. Fick äta gott och prata om annat. Snart ska jag bege mig mot tennisplanen med papi. Länge sedan jag spelade nu så det ska bli riktigt kul! Därefter väntar en stor spanska läxa vilket jag skjutit på alldeles för länge.

Update: råkade få ett till jobberbjudande ikväll, bara sådär. utan att fråga - blev bara erbjuden. hur bra är inte jag? snart kanske jag har två jobb?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0