Busy life

Har massa att göra idag vilket jag älskar! Sitter just nu på CC och äter otippat nog sushi. Har kommit på att jag är beroende. Väntar bara på dagen då jag kommer mötas av en sjögräsrulle i spegelbilden. Lite spännande faktiskt. En annan spännande sak är att chefen från igår ringde mig precis. Han vill att jag ska jobba nästa torsdag igen. Score!

Efter jag ätit sushin och läst något kapitel i klassikern, ska jag åka mot skolan för efterrätt och filosofi med Bella och Vendie. Hoppas på chokladpudding. Och ja, sa jag att jag är tjock? Hur som. Efter skolan blir det volleybollträning med laget inför Curare. Därefter måste jag kuta hem, för ikväll ska jag äta middag och gå på bio med en pojke. Okej då. Robin. Vi ska se In time, verkar riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0