dan före dopparedan



Dagen har inte riktigt blivit som planerat. På grund av konstant rethosta under hela natten sov jag ut länge på morgonen och gick inte upp förrän två. Jag som har så mycket att göra idag! Dock har jag varit effektiv och har inte så mycket kvar att göra. Städa rummet och paketinslagning återstår. 

Imorgon är det julafton (jaså, är det? tänker ni) och jag är riktigt taggad. Men tyvärr mår jag inte hundra. Har en extremt jobbig rethosta, men pappa åkte nyss till apoteket så jag hoppas det blir bättre. Dessutom börjar jag känna mig hängig, vilket jag kan typ börja gråta över. Tro mig, julen är det bästa jag vet och vi har så mycket kul inplanerat imorgon! I värsta fall kommer jag bara knarka ipren, det funkar ju det med. Inget kan, eller får, förstöra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0