humöret fortsätter att vara på topp

Redovisningen gick inte alls bra. Pratade som en överdrivet täppt anka. Men det gick fort och skonsamt. Åkte till jobbet efter skolan och fyllde på plånkan lite. Det satt fint. Förutom att jag fick ont i halsen, igen (men, jag ska försöka förneka det starkt). Humöret är kört i botten. Så himla deppigt att sitta hemma själv. Har sagt nej till flera som frågat om jag vill hänga med ut, men jag har sagt nej på grund av jobbet. Surt att alla var tvungna att dra ut idag.

Jag försöker hitta glädjen i mina nya kläder (som jag måste prova!) och faktumet att jag och Camilla vann frågesporten om hela kursen i hälsopedagogiken. Sitter just nu och pressar i mig priset, juleskum. Lättar stämningen lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0