Lucia

Lucia igår, trots att jag inte alls kände av det. Hörde ingen sång och åt inga lussebullar. Ändå blev dagen riktigt bra! Dagen gick fort i skolan i och med att vi hade mattenationella i fyra timmar. Sjukt att jag nästan satt hela tiden. Det roliga var att provet gick helt okej, vågar inte säga så mycket mer. Tror dock att jag med stor säkerhet spikat g, vilket jag inte trodde skulle gå innan. Därefter blev det lite UF och sen stack jag som sagt till gymmet (har för övrigt en extrem träningsvärk i magen idag. älskar känslan konstigt nog!). Kvällen var sedan hur mysig som helst. Nördade med lite barndomsminnen, sims, hehe. Avslutade hela kvällen med min favoritfilm love actually och somnade sedan tungt på armen till en snäll pojke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0