Nyårsafton!

Godmorgon! Nyårsafton idag. Hur sjukt är inte det på en skala? Tyvärr blir denna dag speciell då förutsättningarna är helt tvärtom än vad de brukar. Alla mina närmsta är utomlands eller opererade, tragiskt nog. Därför kommer jag inte kunna spendera dagen med dom jag brukar. Väldigt tråkigt. Som grädde på moset är jag dessutom sjuk. Tar fortfarande min hostmedicin och näsan rinner. Sad but true. Vi får se vart kvällen tar oss. Jag har iallafall en middag spikad. Dock var jag mer sugen på en mer intim nyårsafton i år, och det verkar det ju luta mot så det är ju bra.

Nu ska jag skynda mig! Ansiktet ska spacklas, naglarna ska målas och håret ska lockas. Mycket att göra.
Hoppas ni får en grym kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0