Sammanfattning av år 2011 - part I


inledde året med lite fotande i tunnelbanan, standard

bokade Zakynthos med finfina brudar (och killkompisar som gjorde allt för att åka samtidigt som oss)!

Bellan fyllde 18, först av alla!

jag hade råkat boka pappas julklapp samma dag som Bellas fest...

..men lyckades kombinera båda!

förade med fina kompisar...

..innan Camillas 18års fest

sedan fyllde Jonte år (och jag hittade bara en egobild)

fotade massa massa till fotokursen


hade en rysligt dålig alla hjärtans dag

drog med bästa pappa till Courchevel och åkte skidor, drack öl och hade pappa-dotter snack

hamnade på den bästa restaurangen i historien. har aldrig varit på ett bättre ställe. glömmer aldrig!
väl hemma igen mådde jag riktigt dåligt ett tag. här innan en PW med en stöttande pappa

härlig Zantekväll med killarna i klassen!

Anna fyllde 18 och det firades med en jäkligt bra fest! dans non-stop i sju timmar

fotade William och Bella till fotokursen, haha

dagen med stort D. Förändrade precis allt. Vilket jag nu, efter allt, är ganska glad över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0