Sammanfattning av år 2011 - part II


JAG FYLLDE 18!!!...

..vilket firades fem gånger! Först när klasskompisar kom hem till mig på morgonen

sedan samma kväll med mamma och pappa

och dagen efter hade jag en väldigt lyckad tjejmiddag...

..där jag var äckligt taggad. Kunde inte äta nånting. Stog bara upp och skrek och dansade, haha. Lycka!

Samma kväll drog vi som var 18 (jag och Bella) ut för första gången! Hamnade på Lobby med Lehman och co

Och dagen efter det kom familj, vänner och familjekompisar hem till oss på öppet hus för att fira mig!

Den kvällen slutades på en lokalfest på Ekerö för att fira Malin och Melina

Efter bara en vecka var det dags för bästa frugan att fylla 18 (hur tajmat?!)...

..och även det firades med en grym tjejmiddag!

hamnade senare på Gaudi med Ame, Ilze och hennes kompisar

Blev en rosabrunch för att fira mig (ännu en gång) med syskonen när Jessi kommit hem från USA

jag fick matkoma och superfina presenter

när det blev varmare hängde familjen i Alviks Strand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0