Sammanfattning av år 2011 - part III


Valborg spenderades med Bella, Robin, Fabian och Kristine!

Vi firade Robin som fyllde 18!

Sedan var det Joannas tur att fylla 18 och även det firades rejält!

En till tagga-för-Zante kväll. Blev en händelserik kväll! Fick veta vilka av killarna som onanerar med frukter osv.

Fest var tydligen det enda jag gjorde i maj! Här under ÅRETS konstigaste kväll! Haha, man kan inte göra annat än garva åt det nu. (ps. det här var på väg IN mot stan...)

Trots äcklig vulkan kom jag och Anna till slut till London!...

..där vi hade en riktig tjejweekend då vi båda njöt av att komma bort ett tag. Juste, vi shoppade med. Heh.

Bella och jag drog på Gaudis begravning och jag råkade knäppa Bellas framtida bröllopsfoto

Skolavslutningen firades på ett par klippor med i princip alla tvåor.

Hade firmafest på Grönan. Väldigt intressant minst sagt

firade syrrans bday på Fridays med massa mojitos

Kroatien med bästa föräldrarna i en vecka!

En av de bättre dagarna på sommarlovet spenderades med mina syskon på solstugan en kväll. Sjukt kul.

Någon dag senare befann jag mig där igen, fast nu med Bella pratandes hela natten lång.

Ännu en kväll med Zantegänget! Skrev vår lista (vilken jag och Kristine vann sedan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0