Sammanfattning av år 2011 - part IV


DROG TILL ZAKYNTHOS MED BÄSTA TJEJERNA I EN VECKA!!

Blev en riktig tequila/drägg/klass/incest resa haha! Hade så jääävla kul!

all day, all night.

We survived Zante?! Tvek. Jag var sjuk i nästan en månad efter pga av på tok för mycket dricka och ingen sömn

Jobbade några gånger med Luke och drog lite after work's. Här drog vi sedan till allsång med Lehman och André

Blev lite mycket Baresso mys med min andra halva!

Fotade en massa med min fina syster

Hade härliga grillkvällar med kompisarna

festade igen, när vi var återställda från Zante

lite efterfest

Jag styrde en väldigt (nykter) och lyckad tjejmiddag för mina absolut bästa

och senare droppade massa sköna killar in!

haha, utekväll med Joanna och Luke. Vad hände inte?

Första gången på Sommar! va med frugan och Zantekillarna. Skön kväll som slutade med lite absint vid tretiden, standard.

Började hänga massa med denna kille!

Jag började i trean


Kommentarer
Postat av: K

Åååååhhhh zanteeee

2011-12-31 @ 17:15:32
Postat av: S

BÄÄÄÄSTA!!

2012-01-02 @ 15:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0