You da one



Nyss hemkommen från mitt förhoppningsvis nya jobb. Allt gick så himla bra, och alla var så himla trevliga! Tror dem var nöjda med mig eftersom de frågade om jag kunde jobba någon gång nästa vecka! Stolt tjej kan jag säga!

Ikväll kommer det bli relativt tråkigt och händelselöst. Klassikern som jag håller på att läsa måste jag komma någon vart i! Men det är ju så svårt då man somnar hela tiden? Aja, spelar ingen roll att jag har lite plugg att göra.
Glädjen kommer inte försvinna.


Kommentarer
Postat av: Jenni

Kul att du fått jobb! Men vad får jobb har du fått?

2011-12-03 @ 15:35:45
Postat av: Sanna

Tack! Det är dock inte helt hundra än. Men jag har provjobbat på ICA :)

2011-12-03 @ 19:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0