20 november

Riktigt skev uppdatering. Fredagen spenderades med lite gamla och nya ansikten för att fira Anna! Först en tjejmiddag med mycket skratt och god mat. Sedan droppade det in massa annat folk och kvällen kan bara beskrivas med ett ord: händelserik! Resten av helgen har spenderats enligt förutsättningarna. Hemma död i sängen. Började bli sjuk redan i torsdags och nu har jag blivit förkyld. Är dock på bättringsvägen vilket är skönt eftersom jag har ett tal på tisdag (som jag för övrigt inte börjat på). Hann ändå träffa pappas fina kusin igår vilket var riktigt trevligt. Världens snällaste. Vi har stora framtidsplaner vill jag lova. Nu: spanska och tal. Jippie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0