23/11

Så inte min vecka. Skyller på pms. Mår dåligt både psykiskt och fysiskt. Känns som jag tappat mig själv, helt ärligt. Fattar inte vad som hände. Skyller på sveket. Halsen har mördat mig sedan onsdag förra veckan, och den blir bara värre och värre. När skulle jag växa ifrån det här doktorn? Du som lovat. Tippar på aldrig. Min hals klarar verkligen inte av svensk kyla, knappt en svensk sommar. Dags att flytta söderut?

Sen är det den där jäkla filosofin. Skolans största flumämne, helt klart. Jag läste ett stycke och insåg att det stod ordet föreställning sju gånger, och ordet fullkomlig sju gånger. Allt det, intryckt på åtta rader.
Helt ärligt, hur orkar man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0