28-11-11



Förlåt för dålig uppdatering. Igår var det första advent och den var hur bra som helst. Sista dagen på jobbet. Pepparkaksbak med mamma och julmusik. Micke och Robin. Glögg och lussebullar. Middag. Mer glögg. Pepparkakor och juleskum polka. Upp 10 kg? Möjligt. Slutade dagen på ett väldigt ovanligt, men riktigt fint, sett. Mållös.

Idag vaknade jag med ännu värre halsont, huvudvärk och illamående. Jag kan inte bli frisk. Resultatet blev att jag inte kunde ta mig upp, kunde inte gå till skolan. Var död. Kunde inte äta. På eftermiddagen blev jag dock bättre och kunde pressa i mig te och en lussebulle. Tror det var sällskapet som gjorde det faktiskt. Lite döda och lite hesbh. Mycket bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0