beautiful life



Livet leker och allt är så jäkla bra! Dagen har varit grym. En lektion har jag hunnit med. Ett utvecklingssamtal. En ny upptäckt, ett café som hete duga. En frisörtid. Det bästa på hela dagen. Utan tvekan. Jag blev töntigt nog rörd när jag satt i stolen och nervöst sneglade upp på resultatet. Hårförtjockning som resulterade i tre gånger så tjockt hår. Komplexen kändes som bortblåsta. Oövervinnligt! Jag var oövervinnlig.

Med ny kraft drog jag till mitt numera paradis. Min ö. Mitt hem. I alla fall från och med januari. Slängde in ett par CVn till lite olika affärer. Njöt när dom blev imponerade av mina meriter. Oövervinnlig. Igen. Åkte in till fridhemsplan för att försäkra Robin om en obefintlig sidecut. Fikade, pratade. Ni vet, det vanliga. Hem igen. Äta gigantiska havskräftor och skåla för mitt hår. Pappa han kan. Nu: idol följt av Sverige - Danmark med papi. Fyfan, jag är hög. Hög på livet. Hörde jag oövervinnlig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0