I ♥ Tong



Ett mail av Tong och stenen från mitt hjärta föll till marken. Våra leverantörer hade inte fått våra pengar vilket jag gått och haft ångest för i en vecka nu. Dock är allt löst nu och jag är så förbannat lättad! Har i och för sig lite små ångest för ekonomi provet som jag inte alls börjat plugga till, men jämfört med leverantörerna är det ingenting. Jag har bättre saker för mig än att råplugga till prov. På något konstigt sätt har jag ändå väldigt bra betyg. Tänk om jag hade förmågan att kunna plugga..

Nu ska jag slå in mammas present (hoppas hon gillar den hehe) och sen ner för att fira mamma med lite skumpa. Därefter blir det ensam mamma final och lite andra roligare grejer. Life is good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0