long time no see

Gårdagen spenderades precis så en bakisdag ska spenderas. Låg i sängen till fem med en tryckande huvudvärk. Gick motvilligt upp och duschade och fixade i ordning mig. Drog sedan till Robin och lagade mat som vi tryckte i oss. Ingen av oss hade ätit på hela dagen. Gjorde dipp och satt uppe och pratade i flera timmar. Sjukt mysigt och väldigt behövligt.

Nu ska jag fixa iordning mig för att sedan möta upp Kristine och ha massa tjejsnack. Behövs nog egentligen föera timmar, men frugan har ett jobb att sköta. Ska även sno med mig min kamera som jag lämnade hos henne i lördags. Dyker upp lite bilder här senare idag om dom inte är för vidriga. 50/50 skulle jag tippa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0