TGIF

Vaknade på värst tänkbara sätt imorse. Sömnlös, arg och med grov ångest. Ångest för helgen som vanligt. Ja, eller varannan rättare sagt. Då jag jobbar åttafyrtiofem både lör och sön. Ojämna veckor med andra ord. Hur som helst ändrades humöret helt då jag fick åka hem och vila lite efter spanskan.

Min enda seriösa lektion idag blev matten, då vi bara kollade på skol dm finalen. Värt! Dock blev jag sur då jakan tattarna vann. Hehe. Vi var bättre! Hur som. Blev en snabbis på förfesten då vi kollade på filosofer som spelade fotboll. Vilken fotbollsdag! Därefter kilade jag och frugan, som fått nytt namn, upp till vby och kirrade skor till henne och lite snack med 3 para mi. Tydligen hade inte killen som jobbade där sett någon som kommit upp i mitt smsantal per månad. Förvånat tappade jag hakan tills jag förstod.. Damn you emoji symbols!

Nej full rulle här hemma och jag har hamnat efter som vanligt. Rutinerad brud! Om mindre än en timme kommer hela goa gatan hit på drinkar! Ska berätta nyheten för dem. Håller tummarna för att vi får lika fina grannar på lilla! Pusshej bråttom tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0