tonight's gonna be a good night

Gårkvällen började som den brukar göra på fredagar. Jag och Kristine har våra rutiner. Drog in till stan och mötte upp André, Daniel, Jim och Benjamin på Aveny där födelsedagsfesten hölls. Blev gratis dricka och mycket seriös robotdans till Dj Drägg. Gick till baren och köpte ett fult glas med sprit och vatten. Hundrafemtio kronor. Lätt värt. Lätt det vidrigaste jag druckit som en så kallad drink. Effekten blev dock värdefull. Frugan och jag drog igång hela stället med vår dans. Fick ett x-antal fina stalkers. Efter två fick jag ett sms från pappa, Dj Drägg närmare bestämt, som löd "döttrar jag tror vi måste ta och avrunda det här nu". Höll tummarna för att det skulle komma en dålig låt så vi kunde dra utam att känna att vi svek våra nyfunna vänner. Tyvärr kom en halvtaggad låt. Vi rörde oss mot garderoben. Pappa njöt.

Kom hem efter tre med en vanligt skadad hals och extremare fötter än vanligt. Totalt sönderdansade.
Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0