upp & ner

Fruskost och en saknad oboy i skolan. Besviken på mitt ekonomiprov. Roligt i skolan. Äcklig mat. Glad att ha psykologin överstökad. Arg att aldrig få tillbaka matten. Lättad över att lyckats byta bort min Romeo roll. Jobbiga privata saker efter skolan. Skönt att få tröstshoppa. Äcklad över mitt skolfoto. Tillfredsställd utav min kladdkaka.

Upp och ner. Upp och ner.
Trots allt som hänt så har dagen varit väldigt bra. Det enda jobbiga var efter skolan. Men shopping och godsaker löser det mesta som sagt. Vad gäller kvällen kommer den förhoppningsvis fortsätta lika positivt. Ska kolla på svenska hollywoodfruar, blogga och bara göra sånt jag gillar. Förutom massage som jag måste ge mamma. I en hel timme. Det är fysiskt jobbigt det. Men ska bli bra att göra något snällt för henne. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0