vi ska flyyyyttttttaaaaaaa!!!!!!



I torsdagskväll firade vi genom att skåla i skumpa. Kontraktet var skrivet, och lägenheten vår!
Fick tyvärr inte skriva något i bloggen eftersom det skulle bli en överraskning för alla idag. Det kliade i fingrarna kan jag säga!

Allt har gått så himla fort. Men det är så otroligt roligt! Att äntligen få lämna Vällingby och istället få bo i stan och vid vattnet. Dock kommer jag sakna vårt hus där jag bott sedan jag föddes. Men men nu är det min första flytt som gäller! Lilla Essingen, vi möts igen den 13 januari!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åhh ska ni flytta?! :) graaatttis!! :)

2011-10-08 @ 17:17:16
Postat av: Sanna

Jaa äntligen haha! :) taaack!! :)

2011-10-08 @ 17:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0