25 april

Nyss hemkommen med ett nationellt prov, en fika och ännu en studentklänning i baggaget. Provet gick förhoppningsvis väldigt bra, förutom det att jag började blöda näsblod redan efter fem minuter. Men det var okej. Fick lite kvalitetstid på toan med en rinnande näsa och en massa texter. Efter nästan tre timmar var jag klar med debattartikeln och drog då till stan och mötte upp bästa Lunkan. Hann gå igenom lite planer för kommande dagar samtidigt som jag fick tysta min onda hals med en chailatte. Därefter stötte jag spontant på mamma och därmed blev studentklänning nummer två min. Har ett i-landsproblem då jag inte vet viken jag vill ha. Den tajta jag köpte redan i oktober eller den mer slappa från idag? Svårt det där. Men dont worry. Ni lär få stöta på detta problem återigen då studenten närmar sig ännu mer.

Ikväll ska en del plugg varvas med en del awesome program. Igår vänstrade jag mot top model och dhw för fotboll och Robin. Så idag ska jag försöka bli sams. Och imorgon väntar återigen ett nationellt prov, muntligt den här gången. Konstigt nog är jag ganska spänd på hur det ska bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0