"det fula ytliga"

Dagen är snart avklarad och nu sitter jag och firar med en onödigt dyr sallad i händerna. Dagen har bestått av tre lektioner varav två bestod av redovisningar. Först en oseriös och en aning flummig religionsredovisning och därefter tal i svenska nationella. Mitt vikthets-tal tror jag gick väldigt bra faktiskt. Jag är nöjd iallafall. Nu ska jag tappa upp ett bad samtidigt som jag ska läsa lite info/layout. Har läxförhör (ja det är vad hon kallar det för) imorgon på nio a4n. Ganska satsigt läxförhör om du frågar mig. Därefter ska jag somna till dhw boxen återigen innan jag kliver upp för mösspåtagning imorgon. Sjukt. Minst sagt.

Kommentarer
Postat av: Vendela

Snälla säg att du varken har eller kommer plugga mycket layout??

2012-04-26 @ 20:33:22
URL: http://aboutvendela.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag SKULLE plugga, men så blev det inte så :PpPppPPp

2012-04-26 @ 23:10:54
URL: http://larssonsannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0