Fredag den 13e

Godmorgon! Day before d-day (or b-day). Imorgon påbörjar jag mitt sista år som tonåring. Men först ska jag klara denna otursdag. Och att det är den trettonde idag passar nämligen utmärkt då jag har otroligt tråkiga saker att göra. Jag ska städa mitt rum och få en hel drös med skolgrejer avklarade. Är det inte typiskt att man verkligen alltid väntar till de sista dagarna med allt skolrelaterat? På måndag har jag ett sjukt stort och äckligt spanska prov som jag inte orkar med. Dessutom har jag en religionsredovisning samma dag och som pricken över i:et så måste jag skriva ett svenska tal med. Men det är bara att hålla ut. Om 56 dagar tar jag studenten och slipper äntligen alla prov mm!

Kommentarer
Postat av: jennie

Stort GRATTIS på födelsedagen IMORGON Sanna..

önskar Jennie Frank Felix och Filip Kram kram trevlig helg

2012-04-13 @ 12:37:32
Postat av: Sanna

Tack så mycket Jennie!! Super gulligt! :)

Hälsa killarna! Kram

2012-04-13 @ 22:08:05
URL: http://larssonsannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0