13 04 2012

Svenska talet är skrivet och jag brinner mer och mer för mitt ämne för varje sekund som går. Det är äkta. Dock är talet kanske lite för kort vilket oroar mig lite. Annars så har jag fått min första gratulation trots att det inte är min födelsedag än. Jennie och hennes killar var först, uppskattas mycket! Snart blir det läggdags för min del då mamma och pappa sagt att dem ska sjunga för mig tidigt imorgon bitti för att hinna med att fixa allt innan hela tjocka familjen kommer hit. Har blivit barn på nytt då jag nästan är överlycklig då dem ska sjunga för mig. Var länge sedan sist då pappa alltid drar till jobbet klockan sex, därav vår tradition att fira på kvällen. Imorgon firas det bara av familjen. Kompisarna spar jag till nästa vecka pga att fler är hemma då. Känns bra. Gillar att fira så många gånger som möjligt hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0