last night out

Kvällen igår blev så pass bra att jag inte orkade ta mig till skolan idag. Började hemma hos mig med Emma, Kristine och Malin där vi åt pizza, frukt och choklad toppat med vin. Väldigt mysigt. Drog sedan in till stan för skiva på två grabbar och kök med ist-tema. Men innan hann vi svänga in en snabbis på lion bar där vi tog en varsin drink. Därefter blev det en himla massa dans ända till klockan slog tre, och senare drog vi in på donken. Kom hem klockan fyra och slocknade direkt i sängen. Nu har jag varit ledig, eller ja, från skolan två dar i rad och fick precis reda på att jag inte har några lektioner imorgon. Lifes pretty good. Har endast ett avvecklingssamtal, men det lär bli kul då vi är en grupp som bara ska sitta och prata och fika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0