Min födelsedag

Min nittonårsdag blev så himla bra! Vaknade upp till en snötäckt mark, men inte gjorde det någonting. Mamma och pappa kom in och sjöng för mig på morgonen, första födelsedagen i nya lägenheten. Jag fick en jättemysig frukost på sängen och jäkla bra presenter till efterrätt. Av mamma och pappa fick jag blommor, desperate housewives box, jeans och världens finaste Marc Jacobs klocka som jag så gärna velat ha!! I die. Därefter fixade jag mig själv och lite tårtor och inte långt efter dök Robin upp. Vid ett kom alla mina syskon förutom Jonas och vi åt tårta och jag fick ännu mer fina presenter. På kvällen sprack himlen upp och solen lös över hela vår balkong. Den rosa champagnen öppnades och jag, mamma, Robin och pappa satt länge där ute och drack och åt lite gott. Vid åtta drog vi ner till restaurangen Lux som var hur jäkla bra som helst! Den är så jäkla fin. Den förtjänar verkligen sin stjärna i Guide Michelin! Vi satt hur som helst länge på Lux och bara pratade och hade det allmänt fint. Kvällen slutade med lite vin hemma hos oss och med sötaste presenten av Robin. Fina födelsedag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0