springtime

Vädret har varit perfekt idag. Trots det har jag än en gång välkomnats till helvetet. Pollen. Fyfan vad jag hatar pollen! Allt började sent hos Linnea igår då jag kände hur jag hela tiden fick mindre och mindre luft. Under natten kunde jag knappt andas alls. Efter att jag vaknade idag har jag nu gått runt hela dagen med två röda ringar runt ögonen, näsan har runnit konstant och som grädden på moset har jag blödit näsblod fyra gånger. Åh, pollen är här! Dock har dagen varit väldigt mysig då jag spenderat den med en gosig kille och gjort gosiga saker. Har hunnit ta en mysig promenad i skogen (lite pensis varning men ändå), bakat kladdkaka, spelat pingis och slappat lite i solen. Kvällen kommer spenderas framför dhw med popcorn vid min sida. Ska nämligen upp halv sex imorgon och jobba, har morgonpasset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0