tre nyanser av blått

Gårkvällen blev allt bra den! Det var väldigt trevligt hemma hos Lehman där jag, Jennifer, Kristine, Ebba, André och Kristoffer var. Vi åt lite efterrätt, drack lite och körde lite roliga lekar. Många skratt. Därefter drog vi till larpan där vi dansade med lite tyskar, bloggare och gamla ansikten. Avslutade som vanligt på donken innan jag ännu en gång däckade i min säng runt fyratiden. Måste vara ett bra tecken.

Hände även en mängd konstiga och väldigt otippade saker igår. Saker från det förflutna. Fick höra saker som jag aldrig någonsin kunnat tro att jag skulle få höra. Det var dock saker som jag så länge väntat på. Saker som värmde, hur konstigt det nu än är. Otippad men fin kväll. Japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0