Tjejkväll på Lillan

Sitter just nu och segar i sängen och tittar på tv. Har precis ätit lite pizza från igår till frukost och nu har jag istället fått sällskap av en ny kompis, huvudvärken. Men det är väl just dem konsekvenserna man ska ha efter en lyckad kväll? Jag tycker i alla fall att gårdagen blev väldigt lyckad. Trots den extrema stressen för att få klart allt på dagen. Jag höll på non stop från tio till sju med att fixa namnskyltar, uppdrag, städa, laga mat osv. Hann inte ens fixa mig själv tragiskt nog.

Kvällen bjöd på champagne, en liten buffé, uppdrag, tjejsnack, lite dricklekar och allt avslutades med lite dans. Tjejkvällar med sina närmaste kan vara något av det bästa som finns. Dock blev det inte alls som tänkt efteråt. Egentligen skulle alla ut men det var bara jag och Ebba som var taggade, plus 94orna. Tråkigt. Jag och Ebba hade hur som helst det bra på Magenta där vi träffade en hel del spännande människor. Blev dans, snack med skånska Oscar som toppades med en rad intressanta raggningsrepliker. Minst sagt. Bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0