We'll stay forever this way, you are safe in my heart



Så himla fin kväll. Började på Vapiano med en varsin pizza. Bruschetta blev mitt val. Efter maten stannade vi kvar och drack lite gott och jag provade en pink mojito för första gången. Mumma! Därefter blev det bio, Titanic 3d. Min första 3d bio någonsin pinsamt nog. Filmen var hur som helst underbar! Ännu bättre på bio. Och ja, som jag anade rann tårarna då Jack och Rose gjorde allt för att hålla ihop. Jag är kär i ett filmpar. Jag erkänner. Tacksam att jag hade Robin som tröstade och kramade om mig lyssnade jag på andra som grät högt och konstant den sista timmen av filmen. Fler som var kära. Men det är okej när det gäller Titanic. Slutade i alla fall med att jag och Robin tog bussen hem till mig och jag somnade in i hans famn och hoppades på att kvällen aldrig skulle ta slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0