and the perfect continues

Dagen har varit amazing, ones more! Först en liten pressfrukost med alla designers och pressen. Därefter åkte jag, två gulliga modeller, en fotograf och Stephen Arthur till en fotostudio för att fota Stephens kläningar. Det var så jäkla kul! Åh. Dock ville jag också stå där framför kameran i de mest perfekta klänningar jag någonsin skådat. Men det får bli när jag tappar tio kilo och växer tio centimeter...
 
Nu på kvällen mötte jag upp bästa Anna på vårt sushiställe och tog igen allt vi missat. Var mer än nödvändigt. För som jag saknat henne! Nu ska jag redigera bilderna från gårdagens visningar så att de kan komma upp här någon dag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0