it's ok to freeze the moment

 

I förrgår kom Robin till mig efter jobbet, och hade med sig massa gulliga överraskningar! Han hade hyrt film, köpt massa gott och han hade till och med köpt ett armband till mig. Fastän filmen var den dåligaste jag någonsin sett, haha, var det så himla mysigt.

 

Igår ville jag inte vara sämre än Robin, så när jag vaknade stack jag ner till Lux bageriet och köpte med nybakta bröd och croissanter. Efter en härlig frukost bestämde vi oss spontant för att njuta av det fina vädret på Skansen. Dock började regnet ösa ner så fort vi kom in. Mysigt med svensk sommar va? Hur som helst var det ganska mysigt, och vi fick faktiskt se solen en hel del.

 

När vi kom hem igen bytte vi om för picknick och åkte till Fredhäll. Solen sken, vi hade massa god mat och dessutom hela klippor för oss själva. Det var så obeskrivligt fint och vi hade så jäkla kul! Kommer aldrig glömma.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0