Good Time

 
Idag har min nya Céline tshirt prytt min överkropp, samtidigt som mina fötter sprungit runt på klackar. Jag har återigen fått se en liten bit av himlen då jag fått möjlighet att bada i designerplagg och Sveriges modeelit. Tyllkjolar, rosa hår och måste-ha-plagg har strosat ner längs catwalken. Två visningar, två designers. Ida Sjöstedt och Stylein. Och sen jag och Aysha mitt i allt. Fick dessutom byta ett par ord med min idol, Angelica Blick vilket var helt fantastiskt! Andra förebilder träffade min hinna och en del hollywoodkändisar likaså. Dagen var makalös - makalös! Mera kommer. Bilder och meningar som försöker förklara hur bra det var. I will do my best.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0