I just can't get it out of my head

 
Idag har varit en sådan där konstig dag, då jag haft alldeles för stor tid för mig själv och mina tankar. Jag valde att ta ledigt från i stort sätt allt idag både för att jag haft väldigt mycket att göra de senaste veckorna men även för att jag känt av en eventuell förkylning. Dock inser jag att sådana här dagar inte passar mig. Jag blir så oerhört rastlös. Vill ha saker inplanerade.
 
Och eftersom jag har varit så rastlös har jag sedan börjat tänka en massa. Och jämfört nutid med dåtid. Just nu mår jag så himla bra, peppar peppar. Jag stormtrivs med mina jobb och att det alltid händer något nytt i vardagen. Jag vet inte om det är just därför, för att jag mår så jäkla bra, som jag börjat tänka. Börjar bli rädd att det liv jag lever nu ska falla isär. Och tydligen lyckas jag inte släppa en tanke som hela tiden spökar långt bak i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0