is it ok for me to eat now

 
Dagen har varit grym. Minst sagt. Jag och Aysha har presterat till max och jag blev även positivt överraskad över mina egna kunskaper. Kan tyvärr inte berätta allt, då allt inte är officiellt. Kom hur som helst hem för några timmar sedan, totalt slutkörd. Har sprungit runt på stan sedan tio imorse samtidigt som jag fått i mig lite för lite mat. Nu när jag kom hem slängde jag först och främst av mig mina klackar och sedan kastade jag mig i soffan framför svenska hollywoodfruar. Skulle egentligen velat jobba lite och fila lite på mitt egna projekt, men jag är faktiskt för trött för det. Imorgon ska jag bjuda på det bästa från modeveckan. Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0