like I would go to school

Idag är det första dagen i skolan. För många, men inte för mig. Jag antar att många nittiotreor har lite ångest just idag, men jag är helt tvärtom! Fyfan vad skönt det är att inte behöva plugga just nu! Jag är så extremt taggad på att istället få jobba med det jag tycker är kul och sedan slippa alla läxor och plugg som man måste göra på kvällarna. Det är nu livet börjar
 
Idag började jag min morgon med en löprunda runt ön. Jag antar att det var mina nya träningskläder och min favoritlåt som gjorde att jag i princip spurtade första varvet. Det var dock ett enormt misstag. Jag var så jäkla trött när jag började på andra varvet och en gång var jag till och med nära på att spy, haha. Nej, nästa gång ska mitt upplägg se helt annorlunda ut vill jag lova. Men nu ska jag laga lite mannagrynsgröt och sedan sätta mig och skriva lite. Senare ska jag kanske på ett möte, och ikväll ska jag mysa hemma hos anna. Min fina skolflicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0