Stockholm Fashion Week

 
Den 13 augusti blev en av mina drömmar verklighet, då jag fick vara med under Stockholm Fashion Week.
Jag jobbade som assistent till fantastiska Aysha och hennes företag SoFashion-SoAysha. Veckorna innan modeveckan har jag fått en hel drös otroliga uppdrag av henne och det har verkligen varit fullt upp. Men under själva eventet, den 13e, fick jag främst i uppgift att vara gästansvarig och även fokusera på en designer vid namn Darja. Jag välkomnade gästerna i dörren, minglade och såg till så att alla modeller och kläder i Darja-design var bra. Hon var så duktig Darja! Bara tjugo år gammal och sydde allt själv.
 
Fashion Week var helt perfekt! Jag kan varken beskriva det med ord eller bilder. Det var verkligen a dream come true. Samtidigt kände jag mig så hemma, bland både människorna och uppgifterna. Jag har fått massa nya vänner, i alla åldrar, och dessutom har jag skapat många nya kontakter. Efter vårt event gick vi som jobbade med eventet ner till donken och allt kändes så rätt! Kändes som jag hade känt alla betydligt längre än vad jag hade, och alla satt och skojade och firade tillsammans. Kan inte säga så mycket mer än att allt var perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0