the sweetest friend I have

The real life of a fashionista. Klockan börjar närma sig två och jag sitter uppe och jobbar lite med fw. Bredvid mig finns en colaflaska, nässpray, några saltapinnar, choklad och som toppen av moset: en massa snytpapper. Det är så jag kör! Fullt ös medvetslös.
 
Fick någon form av allergisk chock och har mått piss enda sedan mötet avslutades. Ska göra det sista nu innan jag går och lägger mig för att få min välförtjänta sömn. Imorgon ska jag upp tidigt för att bege mig mot min finaste vän för en frukost tillsammans. Sedan ska jag till Robin och fortsätta där vi slutade. Det vill säga med OS och godis.

Kommentarer
Postat av: josefines.se

Jättefin blogg!!♥ Jag har en tävling där man kan vinna ett eget designat iphoneskal, eller varför inte överraska någon annan med ett designat skal? http://josefines.se/2012/july/tavling-vinn-ett-eget-designat-iphoneskal.html#comment

Hoppas du vill vara med :)

Ha en bra dag! Kramar♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0