22 december

Förlåt för dålig och tråkig update. Är lite för hängig för att anstränga mig med bloggandet.
Har försökt att trotsa en sämre hälsa för att istället göra det som står på schemat.
Om det är smart vet jag faktiskt inte.
Igår träffade jag Kristine i Alvik efter jobbet och åt en sen middag.
Efter det åkte vi efter varandra i våra röda bilar hem till William där vi spenderade kvällen.
Satt bara och pratade vilket var väldigt mysigt, och helt plötsligt var klockan halv två så då åkte vi hem.
Måste bara informera er om att livet med körkort är så jäkla underbart! Mäktigt helt enkelt.
 
Idag har jag tagit en längre fika med Kolton på Espresso House Stureplan. Så mysigt ställe.
Vi har catchat upp och börjat smida lite planer, men mer om det senare.
Nu måste jag skynda mig. Ska trotsa min hals och nacke ännu en gång för middag med Valto-tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0