Jag kan inte beskriva det här, jag svävar på rosa moln

KÖRKORT! Jag skakar i hela kroppen. Är så äckligt lycklig just nu!!
 
Förra fredagen hade jag teoriprovet och idag hade jag som sagt uppkörning. Och jag klarade båda - på första försöket!! Inte nog med det så klarade jag även mitt mål, att ta körkortet innan 2013. Är så glad, och så stolt haha. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har så mycket att berätta, samtidigt som jag är helt mållös.
 
Vill iallafall tacka alla som hjälpt mig, hur klyschigt det nu än låter. Främst mamma och pappa som kört med mig på deras fritid, men även Västermalms Trafikskola som varit så snälla mot mig! Dessutom ska alla mina stöttande vänner ha massa kramar då dem fått stå ut med mig den senaste tiden. För om jag ska vara ärlig har jag tyckt det här varit superstressigt och väldigt jobbigt psykiskt. Men men, nu har övernoga-jag fått mitt körkort och det känns för jävla bra för att vara ärlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0