Körkortsmiddag

 
Så typiskt pappa att boka in min "grattis-till-körkortet-middag" innan jag ens påbörjat uppkörningen.
Det här var inte första gången. Men tur är att han alltid har rätt.
Igår bjöd som sagt mamma och pappa mig på julbord i Stadshuskällaren för att fira mitt körkort. Fint ska det vara.
Det bjöds på fördrink (och jag körde självklart nyktert), fantastisk mat i massor och även lite presenter.
Har jag någonsin sagt att jag har världens finaste föräldrar? Så stöttande.
 
Efter middagen skjutsade jag hem mamma och pappa, hur sjukt låter inte det egentligen? Sedan åkte jag för första gången själv i bilen hem till Robin, samtidigt som jag sjöng högt för mig själv. Väl framme möttes jag av en överlycklig pojkvän som hoppade in i bilen, och sedan stack vi iväg. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0