Sammanfattning av år 2012 - del I

Första stora händelsen år 2012 var flytten till Lilla Essingen. En 4a med grym havsutsikt. Bästa valet!
2012 var ett riktigt jobb-år. Har aldrig haft/blivit erbjuden såhär många jobb någonsin. På bilden hade jag precis blivit erbjuden ett jobb av min gamla tennistränare.
Klassen valde ut en skivkommité som bestod av mig och fem andra. Jobbet drog igång på allvar i januari.
Januari handlade alltså främst om flytten och helgerna gick åt till IKEAbesök och uppackande av flyttlådorna.
Världens bästa spontana utgång.
Studentmössan blev min!
Var på bartenderutbildning med några sköna människor från klassen, riktigt kul!
På alla hjärtans dag bjöd jag Robin på trerätters hemma hos mig.
Ett tag fick jag extremt mycket frågor om hur allt var mellan mig och Robin haha. Det var ändå lite kul, då vi "smög" runt.
InsideOut UF tog plats på Älvsjömässan där vi rockade!
Dagen efter Älvsjömässan drog jag och Robin till Egypten. Resan fick världens mardrömsstart då Robin började spy en massa precis när vi skulle åka till Arlanda. Dessutom var flyget försenat i fem timmar.
 
Dock blev Robin bättre redan samma kväll och resan blev helt jäkla perfekt! Vi hade så himla roligt och det var nog här jag insåg att jag verkligen älskade honom.
Årets antagligen sjukaste upplevelse var vår utflykt ut i öknen med världens galnaste människa, Osman. Vi åkte en biltur som var utöver allt jag någonsin upplevt. Nära döden upplevelse så det bara skrek om det, men nu efteråt sinnessjukt kul när man tänker på det.
14 mars, och vår skiva! Tema: Legendary, Location: Clustret. Blev Blackans första och bästa skiva!
Jag som Tingeling på vår skiva.
Studenttiden drog igång på riktigt!
Och det blev skiva efter skiva. Och sovmorgnarna blev fler och fler.
Hade inflyttningsmiddag för mina favorit-babes.
 

Kommentarer
Postat av: Lasse

Pappa undrarn är del 2 kommer?

2012-12-27 @ 09:55:20
Postat av: Sanna

Del 2 kommer idag exakt klockan 14:14 hehe

2012-12-27 @ 11:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0