Sammanfattning av år 2012 - del II

Jag fyllde nitton år, och det firades hemma med familjen och på kvällen åt jag, mamma, pappa och Robin på lyxrestaurangen Lux.
Mer skivor..
Mösspåtagning i skolan, följt av dagskrök på Retro, följt av klassfest.
Första gången jag och Kristine var på Mixen kommer vi aldrig glömma! Världens bästa utgång (skiva)!
Valborg firade jag med Jessi på Friday's med goda mojitos.
När Robin fyllde år köpte jag biljetter till en djurgårdsmatch till honom, och mina hulligansidor blottades.
När det blev varmare myste jag med frugan på uteserveringar, här på Grodan.
Och när mamma och pappa lämnade landet flyttade Robin in med mig och vi passade på att mysa.
Vår klass vann utspringstävlingen och fick därmed springa ut först på studenten!
Förade med Kristine och Malin innan den sista skivan, den sista måltiden.
Gubbskivan!
Blev officiellt tillsammans med Robin 060612.
Jag tog studenten!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0