Sammanfattning av år 2012 - del III

Var på utflyttningsdrink hos Sjögård.
Passade på att njuta av sommarens tre dagar.
Åt långa frukostar med frugan då båda var lediga.
Midsommar firades med frugan, pojkvännen, Willys och hans familjevänner i skärgården.
Åkte till Palma med mamma, pappa och Jessi och drack Sangria, åt oliver, shoppade, solade och badade.
Jessi åkte hem och jag, mamma och pappa åkte till Rom över en dag.
Dagen efter åkte vi till Sardinen där vi spenderade en vecka med Robin.
Kom hem och var brun som en pepparkaka och var lättad över av att kunna ha klänning även här hemma.
Min sista lediga dag spenderade jag med Robins familj och badade, åt kräftor och hade vattenkrig.
Sedan såg min outfit ut såhär till vardags.
Sedan fick jag kontakt med Aysha och från början skulle jag jobba på SFW men sedan blev det så mycket mer.
Hade världens bästa dag med min pojkvän. Först på Skansen och sedan på en romantisk picknick.
Fest hos Calle med ett gäng härliga människor! Blev en liten mini Zante-reunion mitt i allt.
Min dröm blev sann när jag kom in i modebranschen och fick jobba på Stockholm Fashion Week.
Dagen efter visningarna stod pressfrukost och plåtning på schemat.
Och här är en behind the scenes bild från plåtningen. Jag och designern Stephen Arthur som jag kom himla bra överrens med. Världens härligaste!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0