Sammanfattning av år 2012 - del IV

Var på Aniv Von Broche's modevisning på F12 med Sonnie.
Blev erbjuden ett jobb på The Studio!
Fick titeln modeassistent och jobbade minst två dagar i veckan med mode.
Fick gå på flera visningar på Mercedes Benz Fashion Week!! Ida Sjöstedt var perfektion!
Fick träffa flera människor som jag ser upp till. Bland annat Angelica Blick och här Charlotta Flinkenberg.
På J.Lindebergs visning fångade en fotograf mig på bild, och några dagar senare fanns jag under stans modeelit på ett mittenuppslag i DN!
Hade ett möte med fantastiska Isabel Adrian! Så himla gullig.
Var med och stylade Camilla Näslund för tidningen Tara!
Fick vara med och styla Sayens musikvideo Dance on Fire! Riktigt mäktig upplevelse.
Jag fick hålla i min egna modeplåtning för Runway Productions International! Det var jag som bokade fotograf, MUA, modeller, fixade location och stylade som sagt. Wow-känsla!
Började kötta med körkortsteorin, för målet var att ta körkortet innan 2013.
Mamma och pappa flydde landet och jag och pojkvän passade på att ha egen kvalitétstid.
Gjorde halkbanan på Gillinge med Anna och körde lite Gagnamstyle.
Skrev högskoleprovet och klickade hem dessa nya garderobsfavoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0