Älvsjömässan 20-21/2

UFmässan är nu slut och vi har haft två bra dagar med företaget! Vi har fått mycket sålt och vi har även blivit en erfarenhet rikare. Dock är det skönt att det är över, då det varit så krävande att bara vara tre. Aldrig kunnat vara mera än två som lämnat montern. Alltid kännt sig stressad över att man inte hjälpt till i montern då man sprungit bort för att äta. Stressigt men väldigt kul alltså.

Det första jag gjorde när jag kom hem var att springa ner till sushin för att köpa riktig mat för en gångs skull. De två senaste dagarna har jag ätit våfflor, bakelser, godis och toasts. Ingenting nyttigt över huvud taget. Bara en massa småätande. Fastän jag är helt slut i både kropp och huvud är det nu dags för att ta tag i det sista med packningen innan Robin anländer. Egypten imorgon. 26 grader varmt. Fyfan vad bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du blogga i Egypten???????? HOPPAS :(

2012-02-21 @ 23:05:46
Postat av: Sanna

Haha nää tyvärr tror jag inte det kommer gå. Kanske någon gång, annars vill jag njuta av min semester hehe :) Bilder och annat kommer den 29/2! Kram

2012-02-22 @ 07:00:01
URL: http://larssonsannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0