det går sakta men säkert uppåt

Dödar tid i skolan samtidigt som jag gör klart saker som ska vara färdiga när jag är i Egypten. Skönt att få det gjort. Efter skolan ska jag återigen in till stan och uträtta lite ärenden. Dessvärre har jag återfunnit mitt shoppingsug vilket inte är så lämpligt i och med att jag just betalade en resa. Innan jag åkte till skolan idag förde jag över flera tusen från mitt bankkort till mitt sparkonto, bara för att vara på den säkra sidan. Haha. Efter det ska jag antagligen träffa Sonnie innan jag ska ha en grabbkväll med pappa. Jag ska välja restaurang. Mums.

För övrigt måste jag säga att det är sjukt kul att se att besökarna ökar med varje dag som går. Jätteroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0