friday

Fredag och helg. Tiden tickar på, snabbare än någonsin. Har hunnit med två lektioner idag plus en tripp till stan på hålisen med Robin. Blev jeansletande åt honom så länge att jag inte hann kolla på något av det jag ville. Tack för den liksom. Avrundadde med en pannkakslunch på Waynes bredvid världens mest irriterande människa. Konstant sorgset visslande i en timme. På väg hem var jag så trött att jag somnade direkt på Robin axel, haha.

Nu blir det stress, as usual. Ska duscha och leta kläder innan jag ska möta upp Lunkan på stureP. Ska faktiskt till The Studio och bli sminkade och ta lite bilder. Drar dock dit främst för själva sminkningen, underbart! När vi är klara där tänkte vi sätta oss på någon bar/förställe med Joanna och kanske Amme. Låter som en riktigt bra kväll, är väldigt taggad på att bara chilla på en bar med fina vänner. Vi hörs sen, antagligen via mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0