Party Animals

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Fredagen var grym, på alla sätt. Hann liksom med allt. Dessutom var allt så spontant vilket gjorde det ännu bättre. Det var helt klart en av de bästa utgångarna jag haft! Först shotrace med frugan innan Joanna kom och joinade. Taggade till innan vi drog till Laroy. Blev dans i vipen hela kvällen med många härliga människor. Älskade musiken, gamla låtar vilket är roligast att dansa till enligt mig. Därefter donken innan jag och Robin drog hem till mig. Går inte riktigt att förklara med ord. Kvällen var så jävla lyckad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0